Chapter 02 - There sleep

 Ott alvás



Felszálltam a buszra, majd a Graceékhez legközelebbi buszmegállóban leszálltam. A házukhoz odaérve becsöngettem. Nem kellett sokat várnom, ugyanis barátnőm egyből a nyakamba ugrott.

- Szia Maddy! - köszönt vigyorogva. Bementünk a házba, majd a konyhába.
- Csókolom Mrs.Peterson! - köszöntem Grace anyukájának.
- Szia Maddy! Mi újság? - nézett rám mosolyogva és kíváncsian.
- Ááá. Semmi. Csak tudja az ikrek megint rossz fát tettek a tűzre.
- Értem!
- Mi akkor fel is megyünk anya! - szólt közbe barátnőm.
- Oké lányok, de előbb Grace!
- Igen? - nézett kíváncsian anyukájára.
- Holnap hazajön a nővéred! - mosolyodott el Mrs.Peterson.
- Ohh. Végre! - örült meg Grace. A nővéréről csak annyit tudok mondani, hogy már 25 éves és Californiában él a barátjával. - Már nagyon hiányzik!

- Hidd el, hogy te is hiányzol neki! - mondta Grace anyukája. - Na, de akkor menjetek fel szépen, én meg, majd viszek fel harapnivalót.
- Oké.
Felérve Grace szobájába lehuppantam az ágyára. Szép rendezett szobája van. A fala narancssárga színű és le van tapétázva virágmintákkal. Fehér bútorok és egy nagy ablak. Az ágya tipikus franciaágy. A díszpárnák citromsárgák, míg az ágyneműhuzata szintén narancssárga, akárcsak a fal.
- Mit csináljunk? - huppant le mellém.
- Nem tudom! - válaszoltam.
- Hmm... Mondjuk, lehetne Karaoke! - csillant meg a szeme.
- Nekem jó! - egyeztem bele. Míg Grace a Notebookján keresgélt, addig én kaptam egy sms-t, Haroldtól.

Szia Madison!Csak azt szeretném tőled kérdezni, hogy holnap eljönnél-e velem vacsorázni?

Amint elolvastam az üzenetet, írtam is vissza a választ.

Hello!Bocs, de nem érek rá! A barátnőmnél leszek egész hétvégén.

Hát nem mondom, hamar vissza írt. Mondjuk nem csodálkozom.

Hát...Rendben!Akkor jó éjt Madison!

Jó éjt!

Na ja! Harold Parker. A szüleim jó barátok az ő szüleivel, ezért (nagy sajnálatomra) sokat találkozunk. Anya mindig mondja, hogy ,,nagyon helyes fiú" meg ilyenek. Aha, csak ez a ,,helyes fiú" egy igazi ,,nőfaló". Meg egy nagy tapló. De hál' égnek nem is kell sokat gondolkodnom rajta, ugyanis Grace épp talált egy számot.
- Na mit találtál? - kérdeztem mosolyogva.
- Demi Lovato - Give Your Heart a Break. Szerintem ez jó lesz! Nem?
- Nekem jó! - feleltem.
- Énekeljük ketten!
- Oké. Imádom ezt a számot!
- Rendben! Egyből gondoltam - mosolyodott el.Nos, az én zenei stílusom leginkább kicsit rockosabb, de ennek ellenére Demit szeretem és nagyon jó előadónak tartom! Úgy beszéltük meg, hogy két-két sort éneklünk, de a refrénnél már soronként éneklünk.
Grace megnyomta a lejátszás gombot, majd elindult a szám.Enyém volt az első két sor.
- "The day I first met you, You told me you'd never fall in love" - kezdtem.
- "But now that I get you, I know fear is what it really was" - Grace pedig folytatta.


~Dave~

- ISMÉTLEM! Ha még egyszer ilyet csinálsz fiam, esküszöm, hogy én fogom kitekerni a nyakad! - hát nem bájos? Éppenséggel az apám oktat. Mondjuk, ennél rosszabbat is megérdemelnék. Majdnem lesitteltek. Szerencsémre apám bement és mindent elintézett.

- Ígérem, hogy nem csinálok ilyet soha többet!
- Remélem is!
- Oké apa! Ha most nem bánod akkor én felmegyek a szobámba - indultam el a lépcső felé.
- Rendben. De előbb! - szólt gyorsan, még mielőtt felértem volna. - Mi a helyzet a Bázison?
- Hát... - vakartam meg a tarkóm. - Semmi különös!
Mikor felértem a szobámba, becsuktam az ajtót. Az ölembe vettem a gitárt és elkezdtem Green Day - Welcome To Paradise című számot akusztikus verzióban.
Annyira beleéltem magam, hogy észre sem vettem, hogy anya áll az ajtóban.
- Szia! - intek felé.
- Dave gyere le vacsorázni! - mosolyodott el óvatosan.
- Nem vagyok éhes!
- Úgysem tudod elkerülni apádat...
- Szia Dave! - jött be a kishúgom, Tiffany.
- Szia prücsök! - mosolyodtam el.
- Játssz nekem valamit! - egyből észre vette a kezemben a gitárt. Egy régi, gyerekkori kedvenc dalomat kezdtem neki játszani. Mikor befejeztem a számot, Tiff elkezdett tapsikolni.
- Tetszett? - kérdeztem tőle mosolyogva.
- Igen! Igen!
- Akkor jó! Na, de akkor menjünk le enni! - lementünk enni, majd vacsoránál még apa "beszédét" kellett meghallgatnom. Viszonylag hamar elaludtam.


~Madison~

- "Don't wanna break your heart" - kezdtem el a refrént.
- "Wanna give your heart a break" - a következő sort - megegyezés szerint - Grace énekelte.
- "I know you're scared it's wrong"
- "Like you might make a mistake"
Mikor befejeztük a dalt, ledőltünk az ágyára.
- Hozzak nektek valamit? - lépett be Grace anyja.
- Nem kell semmi anya! Így is hoztál fel nekünk egy egész hadseregnek való kaját - válaszol barátnőm.
- Jó,jó. Nem kell leharapni a fejem! - mosolyodott el. - Neked Maddy? Nem kell semmi?
- Nem, köszönöm!
- Hát akkor még énekelgessetek, aztán menjetek aludni!
- Persze, persze! Jó éjt anya!
- Jó éjt! - ment ki a szobából Mrs.Peterson. Barátnőm felém fordult, és én kíváncsian vártam kérdését.
- Tudod mi lenne jó? - kérdezte Grace.
- Nem. Mi? - kérdeztem vissza értetlenül.
- Ha lenne pasid.
- Mi?Ugyan már... - nyújtottam el a mondat végét.
- Most mér? Nem lenne jó,ha... - kezdett el Grace egy újabb "fantasztikus ötletet" - dupla randira mennénk? Vagy, ha pont Zack egyik haverjával lennél együtt? Szerintem tök jó lenne!
- Te meg vagy zakkanva! - mondtam ki egyszerűen.
- Nem vagyok megzakkanva! De ne mondd már, hogy te nem használod ki, hogy ilyen jó külsőd van! Meg, hogy tök jó fej vagy! Csak úgy olvadoznak utánad a pasik!
- Mert utánad nem...-dünnyögtem.
- Jó, de nekem ott van Zack. Meg egyébként is! Egy vén öreg macskás néni akarsz lenni? Ennyi erővel berakhattak volna téged a 40 éves szűz című filmbe!
- Nem, nem akarok egy vén macskás néni lenni. Én csak várom az igazit! Nem fogok egyből elmenni egy pasival randizni, amint meglátom!
- Én nem ezt akarom mondani! Komolyan mondom, mintha egy öt évessel beszélnék! Csak kicsit nézz körbe -erre elkezdtem körbenézni a szobában. - Nem arra gondoltam, hogy itt nézz körbe! Hanem arra, hogy nyisd ki jobban a szemed és talán találsz magadnak valami szimpi pasit! - sajnos Gracnek igaza van. Végül is már 18 éves vagyok. Ideje keresnem valakit!
- Jó, igazad van. 
- Na látod! De most már inkább aludjunk, mert hulla fáradt vagyok és amúgy is jönnek Lisáék.
- Oké. Már én is fáradt vagyok! És jól esne egy kis pihenés! Akkor jó éjt Grace!
- Jó éjt Madds!
Még kicsit forgolódtam, de aztán egy 10 perc múlva elnyomott az álom.
   
(Madds ejtsd:Mecc)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése